BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 3, 2012

latihan industri (praktikal)

Assalamualaikum..salam sejahtera,slam hormat salam taun baru..
Disini saya memohon ampun dan maaf serta maaf yang tersangat kerana begitu lama tidak update kan blog nie disebabkan kesilapan teknikal dan kekurangan diri sendiri..disebabkan itu banyak msg2 dlam inbox yg inginkan info dan yg ingin mendaftar tidak dapat dibalas..maafkan sekali lagi..

Ok,kepada semua pembaca blog ini diigtkan sila baca semua posting2 yg saya tulis,supaya tuan dpat faham apa,bagaimana or cara pendaftaran,atau maklumat tentang meta.sebab saya asing2 kan post bg senang para pembaca faham.

Post kali ini saya ingin cerita kan tentang tempat prktikal selepas tuan berkursus,ok,selepas tuan2 sekalian kursus,tuan akan menjalani praktikal selepasa tuan dapat sijil dari JABATAN LAUT MALAYSIA diingatkn sekali lagi selepasa keluarnya sijil dari JABATAN LAUT MALAYSIA bukan dari pihak akademi (META).prkatikal pihak kami tetapkan jangka masa dari 6 ke 8 bulan begantung pada komen kapten or prestasi tuan.praktikal yang tuan jalani adalah di ferry langkawi.elaun disediakan.seatime tuan pun akan di on kan juga.TAPI.. Jika pihak tuan ada tempat untuk terus bekerja sila inform kepada saya sejurus tamat kursus,..memudahkan urusan pihak kami untuk mengatur tuan semua siapa yang belum ada tempat prktikal.

Selepas habis praktikal baru kami tawarkan pekerjaan,di sini tuan boleh menerima atau menolak jika tuan ada pilihan yang lebih baik.pada tempoh praktikal juga jika pihak tuan dapat mana panggilan peluang pekerjaan,tuan boleh inform pada kami dengan segera dan kami boleh menamatkan tempoh praktikal tuan. Yang pling penting adalah pihak tuan perku keep in touch dengan pihak kami selalu..

Ok ini saja post untuk kali ini..wassalam....