BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 19, 2011

NAVY PAKAT MASUK SKUAD MARITIM??

Pada tarikh 7 haribulan 2 hingga 12 haribulan seramai 14 orang navy a.k.a tentera laut kita mengikuti kursus BST di META. Banyak juga perkara perkara baru yang diorang dapat disini takde kat navy.. Ada juga saya berkesempatan meng'interview' abang - abang navy nie "asal abang berminat masuk maritim nie..." diorang cakap ermm..'tuk masa depan dik'.....ermm pelik jugak ketika itu..adakah navy masa depannye....hurmmm..well no komen..apa pun gambar - gambar serta video dibawah adalah diambil semasa latihan survival drill di kolam renang bertaraf komanwel di TLDM.memang terbaik dari diorang...jadi korang orang awam bila lagi???

Ketika melakukan aktiviti warming :
 berterabur jugak abang navy berenang...kekekkekekek



 bagi mereka ini takde hal lah...





 briefing di beri oleh En.Aziz..sebagai instructor





 kumpul kumpul..




 masih lagi mampu tersenyum..hebat..





 ABANDON SHIP!!!!!!





dah letih le tu...


 haa..cepat life raft hanyut..




 merasai bagaimana keadaan dalam life raft sambil sekali lagi di brief oleh En. Aziz..



 bukan setakat instructor malah juga diver sekali..hebat betul En. Aziz ni,.Lecture META yg terlatih..



betul kan keadaan life raft tu..



wahhhh..!!!!

Dibawah saya juga sempat ambil video - video aksi abang abang navy kita melakukan latihan survival menggunakan life raft..layan...ape pun pas tonton komen2 la..



video

video



video
cara - cara berenang juga diajar.

0 comments: